Børnekirke // 3 år - 1. klasse

I børnekirken samles børnene med en eller flere af børnekirkelederne mens deres forældre er til gudstjeneste.

Børnene starter typisk med at være sammen med deres forældre i kirkesalen, indtil lovsangen begynder, hvorefter børnekirken begynder.

I børnekirken er vi sammen for at høre om Jesus i et fællesskab, hvor Guds nærvær er det centrale. Der er også plads til konkurrencer, sang, leg, hygge og meget mere.

Tweenkirke // 2. - 6. klasse

Vi starter sammen med de andre i salen til den først del af gudstjenesten. Efter lovsangen går vi sammen til tweenkirkens lokaler.

I tweenkirken er der planlagt et spændende oplæg, hvor vi sammen lærer om Gud og Bibelen. Vi taler sammen om alt det Gud har skabt og om, hvordan Gud virker i vores hverdag. Der er plads til din fortælling og fælles snak om vores personlige forhold til Gud, og vi kan bede sammen om det, du synes er vigtigt for dig.

Til sidst hygger vi os med forskellige aktiviteter som f.eks. sjove konkurrencer, air-hockey, bordfodbold og Wii-spil. Er vejret godt, går vi udenfor og hygger os på legepladsen.