JuniorTRO - TeenTRO

Junior- og TeenTRO er kirkens klubtilbud for alle som har lyst til at være med. Formålet er at skabe et fedt fællesskab for juniorer og teens – ’med Gud i midten’.

Vi starter hver gang med fælles aftensmad, de fleste klubaftner vil de to klubber have aktiviteter og fællesskab hver for sig. Men på udvalgte dage vil der blive fælles aktiviteter som f.eks. boldspil, udendørs aktiviteter, øve sange, dans, skuespil eller andet til. I begge klubber vil der være input om Gud, oplæring og bøn.

JuniorTro: Her vil der være en del fokus på kreativitet, hobby, sang, dans mm. For børn i 2. – 5. klasse (8 – 11 år)

TeenTro: Her vil der fortsat være fokus på lege, konkurrencer, gruppesnak, refleksion om tro og liv. For unge i 6. - 9. klasse (12 – 16 år)

Download forårets program for TeenTRO her
Download forårets