Lidt om det hele

Om SFBU

SFBU er en del af AKBU (Apostolsk Kirkes Børn og Unge).

Som medlem af vores lokalforening er man med til at bakke op om det lokale arbejde for børn og unge ud fra Silkeborg Frikirke. Foreningen modtager økonomisk støtte fra kommunen ud fra medlemstallet, så der er god grund til at melde sig ind i foreningen. Det årlige kontingent betales via girokort, som bliver tilsendt ved indmeldelsen.

Om AKBU

AKBU er en kirkelig Børne- og Ungdomsorganisation, med ca. 1000 medlemmer, fordelt i lokalforeninger over hele landet. Foreningen er for børn og unge fra 0-30 år samt ledere i foreningen.

AKBU sekretariatet er på Lykkegårdsvej 100, 6000 Kolding ledes af daglig leder Søren Sørensen

Sekretariatets kan kontaktes på:
akbu@akbu.dk
Tlf.nr. +45 75 52 15 15

Events

Både SFBU og AKBU arrangerer forskellige events for børn og unge inden for aldersgrupperne 0-30 år.
I Silkeborg er der f.eks. tradition for, at foreningen står for julefest og fastelavnsfest, samt støtter op om den årlige Sommerfest.

AKBU tilbyder desuden forskellige sommerlejre, børne-/juniorevents, ledertræning og arrangementer ved Apostolsk Kirkes sommerstævne.

SFBUs vedtægter

Om indmelding i SFBU

Et medlemskab koster 100 kr. pr. år
Det årlige kontingent betales via girokort, som bliver tilsendt ved indmeldelsen. Derefter er der mulighed for at blive tilmeldt via Betalingsservice.

For yderligere information eller evt. udmelding kontakt foreningens formand.
For kontaktoplysninger klik her.

Samværspolitk

I SFBU har vi udviklet et specifikt samværspolitisk dokument, som vi bruger som undervisningsmateriale for vores frivillige i SFBU. Vores samværspoltik er et tillæg til det dokument som AKBU, sammen med den kirkelige gruppering i Dansk Ungdoms Fællesråd og FrikirkeNet, har udviklet. Læs det dokument her.

Privatlivspolitik

Vi tager dit privatliv meget alvorligt, og har derfor udviklet et dokument med vores privatlivspolitk. Her kan du læse om hvordan vi håndtere dit data og hvilken behandling det udsættes for. Derfor anbefaler vi at du læser privatlivspolitiken igennem så du kan se hvordan dit data bliver brugt.